loading...
:::سايت سرگرمي تفريحي خبري لاورخشت:::
ADMIN بازدید : 146 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)
http://bia2up.ir/uploads/13549953551.jpg
روز پنج شنبه ۱۶/۹/۹۱دوتن از دزدان کابل این بار می خواستند که کابل تلویزیون بدزدند
ولی این بار با رسیدن آقای اکبری بالای سر آن ها ناکام ماندند آقای اکبری که میگفت پای تماشای تلویزیون بودم که یهو دیدن تلویزیون دچار مشکل شد از خونه اومدم بیرون وچون که کانال تلویزیون با خونش فاصله نداشته میره که نگائی بیندازه که متوجه آن ها میشه وآن ها هم که تا آقای اکبریرا میبینند پا به فرار میزارند .
ADMIN بازدید : 115 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

 

http://bia2up.ir/uploads/13547313071.jpg

این اتفاق در نرسیده به تنگخور اتفاق افتاد که عامل این تصادف

خواب آلودگی بوده است وخوشبختانه راننده از این حادثه

جان سالم به در برده است.

ADMIN بازدید : 177 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (1)

 

http://bia2up.ir/uploads/13540384711.jpg

 

تصویری از تصادف در روستای خشت که این تصادف در روز ۹محرم اتفاق افتاد که خوشبختانه به خاطر نبودن کسی در آن اطراف اتفاقی برای کسی پیش نیومد که این ماشین حتی به داخل قصابی رفت

ADMIN بازدید : 90 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)
      محرم، ماه ايثار و از جان گذشتگی است!

     ماه عشق و شور و فریاد است!

                          ماه سرافرازی بر فراز نیزه هاست! 

                      ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.

                            

                               

 

       http://atasheentezar.persiangig.com/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7/%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86.gif

                                            

                                ديباچه ی عشق و عاشقی باز شود
                                  دلها همه آماده ی پرواز شود
                                  با بوی محرم الحرام تو حسين 

                                   ايام عزا و غصه آغاز شود

http://bia2up.ir/uploads/13530269231.jpg

محرم آمد و آتش به دل کرد

غم پنهانیم دیوانه تر کرد

محرم آمد و خونین جگر کرد

تمام جامه ها رخت عزا کرد

محرم آمد و اشک روان کرد
حسین جانم نوای هر دهان کرد

محرم آمد و لبیک یا عباس می کرد
سراسر شور و شوق یار می کرد

محرم آمد و اصغر بسر کرد
آن سه شعبه ماهم خجل کرد

محرم آمد و لاله پرپر کرد
تمام گریه هایم گرمتر کرد محرم آمد و لاله پرپر کرد
تمام گریه هایم گرمتر کرد محرم آمد و سجده بر سجاد می کرد
دل  سردار سجده بر افلاک می کرد   

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

3adegh-admin بازدید : 356 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

نام : ..... كلاس :پنجم دبستان موزو انشا : عزدواج! هر وقت من یك كار خوب می كنم مامانم به من می گوید بزرگ كه شدی برایت یك زن خوب می گیرم. تا به حال من پنج تا كار خوب كرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است. حتمن ناسرالدین شاه خیلی كارهای خوب می كرده كه مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم كه اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشكلات انسان را آدم می كند. در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و زهرا دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم. از لهاز فكری هم دو طرف باید به هم بخورند، زهرا چون سه سالش است هنوز فكر ندارد كه به من بخورد ولی مامانم می گوید این زهرا از تو بیشتر هالیش می شود. در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند كه كارشان به تلاغ كشیده شده و چه بسیار آدم های كوچكی كه نكشیده شده. مهم إشق است ! اگر آشق باشد دیگر كسی از شوهرش سكه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا كلی سكه جم كرده ام و می خواهم همان اول قلكم را بشكنم و همه اش را به زهرا بدهم تا بعدن به زندان نروم. مهریه و شیر بلال هیچ كس را خوشبخت نمی كند. همین خرج های ازافی باعث می شود كه زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی دایی مختار با پدر خانومش حرفش بشود. دایی مختار می گفت پدر خانومش کفاش بود.. خوب شاید حقوق کفاشی خیلی كم بوده كه نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و زهرا تفافق كرده ایم كه بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمكی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می كند! اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یك زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. زهرا هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یك خانه درختی درست كردم. اما زهرا از آن بالا افتاد و دستش شكست. از آن موقه خاله با من قهر است. قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می كند بعد آشتی می كند ولی اگر دعوا كند بعد كتك كاری می كند بعد خانومش می رود دادگاه شكایت می كند بعد می آیند دایی مختار را می برند زندان! البته زندان آدم را مرد می كند.عزدواج هم آدم را مرد می كند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است! این بود انشای من.

                                                                 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

3adegh-admin بازدید : 167 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

حضرت علی (ع) : رنجمایه ها را بشناس و هرگز در قدر شناسی از فداکاری ها کوتاهی نکن

                                                                

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

ADMIN بازدید : 87 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

چگونه مرطوب کننده های طبیعی پوست  در منزل  درست کنیم؟

افرادی که در فصل پاییز و زمستان دچار خشکی پوست می‌شوند، اگر از ماسک هلو در طول تابستان استفاده کنند، در فصل‌های سرد کمتر دچار خشکی و کم آبی سلول‌های پوستی می‌شوند.

 رطوبت رسانی به پوست با کمک گیاهان دارویی و مواد طبیعی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افرادی است که تمایلی به استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های شیمیایی ندارند. اگرچه امروزه محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی با منشأ گیاهی در جهان تولید می‌شوند، اما هنوز هستند افرادی که ترجیح می‌دهند از لوسیون‌ها و داروهای گیاهی که بدون دخالت دستگاه‌های صنعتی تولید شده‌اند، برای حفظ و سلامت پوست خود بهره ببرند.

آب‌رسانی با ماسک عسل

یکی از بهترین روش‌ها برای مرطوب نگه‌داشتن پوست صورت، استفاده از ماسک طبیعی عسل است. تهیه این ماسک در منزل بسیار ساده و آسان است. تنها کافی است دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با سه قاشق غذاخوری روغن بادام روی حرارت اندک، خوب مخلوط کنید. سپس این ترکیب را از روی حرارت برداشته و 10 قطره از اسانس گیاه دارویی بابونه را به این ترکیب اضافه کرده و آن‌ را آرام هم بزنید تا سرد شود. در این حالت پس از آن که ترکیب حرارت خود را از دست داد، آن‌را روی پوست صورتتان ماسک کنید و اجازه دهید به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان بماند. این ماسک کمک می‌کند تا سلول‌های پوست بتوانند میزان رطوبت مورد نیاز خود را به این ترتیب از ماسک عسل دریافت کنند. در این حالت علاوه بر آن که سلول‌ها شادابی اولیه خود را به دست می‌آورند به زیبایی پوست و طراوت آن نیز کمک می‌کنند.

ADMIN بازدید : 122 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
قلب میگو در مغز آن است.

مورچه ها هرگز نمی خوابند.

حلزون ها می توانند تا سه سال بخوابند و در این مدت هیچ غذایی نخورند.

موریانه ها وقتی به موسیقی هوی متال گوش می دهند چوب را با سرعت دو برابر می خورند.

مقاومت موش صحرایی در برابر بی آبی بیشتر از شتر است.

صدای نهنگ آبی بلندترین صدایی است که یک موجود زنده می تواند تولید کند.

وقتی ملکه زنبور عسل وارد کندو می شود، آواز خاصی را زمزمه می کند، به این

 منظور که زنبورهای کارگر را تحریک کرده تا اگر ملکه دیگری وجود دارد به خاطر وی بجنگند.

خرس های قطبی می توانند تا ۲۵ مایل در ساعت (معادل تقریبا ۴۰ کیلومتر در ساعت) دویده و تا ۶ پا(۱٫۸۲ متر) در ارتفاع بپرند و همچنین با توجه به جنس موی بدنشان، توسط دوربین های مادون قرمز

قابل تشخیص نیستند.

یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می کند.

یک خرس قادر است با سرعت یک اسب بدود.

اختاپوس سه قلب دارد.

کانگارو ها قادرند ۳ متر به سمت بالا و ۸ متر به سمت جلو بپرند.

گونه ای از خرگوش قادر است ۱۲ ساعت پس از تولد جفت گیری کند.

دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.

موریانه ها قادرند تا ۲ روز زیر آب زنده بمانند.

فیل ها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب ۲۵۰ کیلو گرم یونجه مصرف کنند.

جغدها قادر به حرکت دادن چشمان خود در کاسه چشم نمی باشند.

موش های صحرائی سالانه ۱/۳ منابع و ذخائر غذائی جهان را نابود می سازند.

عمر سنجاقک ها تنها ۲۴ ساعت است.

پلنگ ها قادرند تا ارتفاع ۵ متر به بالا بپرند.

اغلب مار ها دارای ۶ ردیف دندان می باشند.

نود درصد سم مار ها از پروتئین تشکیل شده است.

تمساح ها قادرند آرواره های خود را با نیرو ی ۱۳۰۰ کیلو گرم ببندند.

تمام قو های کشور انگلیس جزو دارایی های ملکه انگلیس می باشد

ADMIN بازدید : 101 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
ساده لباس بپوش...ساده راه برو....ساده زندگی کن ...اما در برخورد با دیگران ساده نباش ؛ زیرا سادگیت را نشانه میگیرند برای در هم شکستن غرورت .
ADMIN بازدید : 99 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

درخت سدر و میوه آن کنار

 اسم من «كنار» است، و ميوه درخت سدر مي‏باشم. ميوه مرا به فارسي «كنار» و به عربي «نبق» مي‏گويند، و كوهي آن زال نام دارد كه اعراب آن را ضال مي‏نويسند - از ميوه‏هاي خنك هستم و از نظر شكل و خواص شبيه زالزالك مي‏باشم. داراي تانن - يك صمغ - جوهر زردك -يك نوع قند و ويتامين‏هاي آ - ب - و ث مي‏باشم. جمع‏كننده معده و نرم‏كننده سينه بوده، ميوه رسيده من ارزش غذايي زيادي ندارد، بلكه منافع آن بيش از خاصيت غذايي آن است.
معذلك....
مردمان جنوب ايران شكم خود را با ميوه‏ي من سير مي‏كنند. دويست و پنجاه گرم ميوه‏ي من مسهل صفر است. عطش را فرو مي‏نشانم و ميوه ترش من صفرابر بسيار خوبي است. آب ميوه‏ي شيري من بازكننده سينه و معده است و كشنده كرم نيز مي‏باشد. ميوه نارس من زياد تانن دارد، و شكم را جمع مي‏كند.;اگر مرا خشك كرده، و بعد آسيا نماييد، آرد آن جهت اسهال و زخم معده مفيد است. يك قاشق از اين آرد را با شربت ميل نماييد و از منافع آن استفاده كنيد. از مغز دانه‏هاي ميوه‏ي من شيره بكشيد، تب را پايين مي‏آورد و حرارت خون و صفرا را فرو مي‏نشاند و براي حصبه و مطبقه مفيد است، مطبوخ هسته‏هاي ميوه من، قابض بوده و ضماد كوبيده‏ي آن جهت شكستگي اعضا و تقويت آنها مفيد است. و ماليدن جوشانده غليظ آن جهت سستي اعضا و تقويت آنها سودبخش مي‏باشد - از اين ضماد به عضلات پاهاي اطفال بازيگوش كه زياد در حركت مي‏باشند بماليد، تا رفع خستگي آنها شود.ضماد شكوفه من در حمام جهت معالجه امراض جلدي توصيه شده است.
در بعضي از كتابهاي قديمي نوشته‏اند، اگر دانه‏ي مرا در گلاب بخيسانيد و بعد بكاريد، ميوه من معطر مي‏شود و اگر در عسل بخيسانيد، شيرين خواهد شد. اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد، و از اشتباهات است. قبل از پيدايش صابون، شستشو با برگ درخت من در دنيا معمول بود - ضماد برگ من و شستشو با آن جهت بثورات جلدي و زخم‏هاي پوستي و گرفتن چرك بدن و تقويت مو و جلوگيري از ريزش آن، و تقويت اعصاب و از بين بردن شپش و شپشك سودمند است. ضماد برگ من، جهت سر باز كردن و فرونشاندن اورام گرم تجويز شده است.جوشانده برگ تازه و خشك من هم جهت ورم‏هاي گرم نافع است. از خاك اره چوب من، جهت جلوگيري از خونريزي مي‏توان استفاده كرد و خوردن آن نيز از خونريزي معده جلوگيري مي‏كند اسهال و استسقا را معالجه مي‏كند. ;تنقيه جوشانده چوب من جهت زخم معده و روده مفيد است. ماليدن اين جوشانده روي زخم‏هاي آبله منافع زياد دارد، اكثر فقرا و جوكيان هند، ريشه‏ي مرا از زمين در آورده، آن را شسته و پوست آن را خراشيده و در آب مي‏جوشاند و بعد صاف كرده، مجددا حرارت مي‏دهند تا غليظ شود، اين شربت رنگ رخساره را باز مي‏كند، و شكم را سير مي‏نمايد و بدن آنها را كه غذاي زياد نمي‏خورند چاق و فربه نگاه مي‏دارد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبسايت لاورخشت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 176
  • بازدید کلی : 34,278
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید