loading...
:::سايت سرگرمي تفريحي خبري لاورخشت:::
ADMIN بازدید : 216 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (2)
پیش از ظهر امروز صورت گرفت
سرقت از یک طلا‌سازی در لامرد

صبح امروز یک مغازه طلاسازی در شهر لامرد مورد سرقت سارقان حرفه‌ای قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: سرقت از یک طلا‌سازی در لامرد

 

 پیش از ظهر امروز یک مغازه طلاسازی واقع در خیابان 15 خرداد شهر لامرد مورد سرقت سارقان قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 188 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برگزاری اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد 

اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد برگزار شد

برگزاری اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد

به گزارش روابط عمومی خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر ، اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد با حضور  نمایندگان شرکت ها ، مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادها و تشکل های کارگری و کارفرمایی شهرستان در روز شنبه 24/1/92 در محل سالن اجتماعات اداره  صنعت،معدن و تجارت برگزار گردید.

در ابتدای این آئین پس از تلاوت چندکلام الله مجید ، عبدالرضا روحی دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر ضمن عرض خیرمقدم از حضور مدعیون در جلسه ، بیان داشت :

امیدواریم با توجه به نامگذاری سال 92 به سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان گردیده ، بتوانیم حمایت جدی از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی داسته باشیم  و نیز  فقط  به عنوان شعار در سربرگ ها و سردر ادارت برخورد نشود.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار است که با یک شعبه مستقل خانه کارگر به پیشواز هفته کارگر می رویم و این را مدیون خدای بزرگ ،  همکاران و مسئولین محترم و همچنین نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی می دانم که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می شود.

ADMIN بازدید : 184 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد خبر داد
کشف مواد مخدر در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: دو کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان لامرد کشف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: کشف مواد مخدر در لامرد

به گزارش لاورخشت دات آی آر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لامرد اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لامرد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور لامرد - مهر به یک خودروی پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

ADMIN بازدید : 125 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

لامــــــرود به نقل از فارس - پس از اعلام مدیر ستاد سوخت کشور مبنی بر آخرین مهلت تعویض پلاک موتورسیکلت‌ها تا پایان سال جاری، صف‌های طولانی تعویض پلاک موتورسیکلت‌ها در بلوار شاهد این شهر و جلو یکی از دفاتر پلیس 10+ تشکیل شده است شاید این بار استقبال زودهنگام از این طرح را بتوان به دو دلیل قطع کردن کارت سوخت و عدم ارائه بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها ربط داد.

اما نکته جالب در تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت‌های موجود در لامرد این است که تنها یک دفتر تعویض پلاک پلیس 10+ واقع در بلوار شاهد شهر لامرد این کار انجام می‌دهد و نکته جالب‌تر در این است که از شهرستان‌های مهر و بخش‌های آن نیز به این دفتر مراجعه می‌کنند و فقط چهار کارمند خدمات تعویض پلاک را انجام می‌دهند.

طبق زمان‌بندی اعلام شده، مالکان موتورسیکلت دارای پلاک قدیم که در شهرستان‌های لامرد و مهر و بخش‌های مرکزی این دو شهرستان و بخش‌های اشکنان، علامرودشت، گله‌دار، اسیر و وراوی سکونت دارند می‌توانند فقط روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته به دفتر تعویض پلاک پلیس 10+ بلوار شاهد شهر لامرد مراجعه کنند.

از سوی دیگر راهنمایی و رانندگی لامرد پس از ارائه مدارک مورد نیاز توسط مالکان و بازید از موتورسیکلت‌های پلاک قدیم شهرستان‌های لامرد و مهر در کمترین زمان و جلوگیری از ائتلاف وقت خدمات تعویض پلاک قدیم را در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌دهد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده توسط خبرنگار فارس تاکنون بیش از 200 موتورسیکلت پلاک قدیم را تعویض و پلاک ملی نصب کرده‌اند.

اما به هر حال مشخص نیست چرا فقط باید یک دفتر تعویض پلاک پلیس 10+ در شهر لامرد خدمات تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت‌ها در شهرستان‌های لامرد و مهر و بخش‌‌های تابعه انجام دهد.http://www.lamrood.ir/sysnews_img/smalls/Y627.jpg

ADMIN بازدید : 162 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
برگزاری مسابقات قرآن منطقه جنوب فارس در لامرد  
 مسابقات قرآنی منطقه جنوب فارس فروردين‌ماه سال آينده در شهرستان لامرد برگزار می‌شود. 

به گزارش لامرد سیتی  به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ششمين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد و كميته ويژه ترويج معارف قرآنی دوشنبه، 4 دی‌ماه در اين شهرستان برگزار شد. 

در اين جلسه، چگونگی برگزاری مسابقات قرآنی منطقه جنوب فارس به‌ميزبانی شهرستان لامرد در فروردين‌ماه سال آينده اعلام شد و مقرر شد تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به تسريع در صدور مجوز موسسه فرهنگی قرآنی كوثر از طريق اداره كل متبوع اقدام و با هماهنگی فرماندار شهرستان جهت حمايت مالی از فعاليت‌های قرآنی در راستای اجرای برنامه‌های كوتاه مدت و بلند مدت با همكاری تعدادی از دستگاه‌های اجرايی برنامه‌ريزی كنند. 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبسايت لاورخشت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 34,303
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید