loading...
:::سايت سرگرمي تفريحي خبري لاورخشت:::
ADMIN بازدید : 273 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (10)
 

http://up.lavarkhasht.ir/lavarkhasht(1).jpg

   
لاورخشت در جنوبی ترین نقطه استان فارس قراردارد که فاصله این روستا تا مرکز شهرستان لامرد ۳۵کیلومتر وتا مرکز بخش اشکنان ۲۵کیلومتر می باشد آخرین مرز بین استان فارس به هرمزگان بوده که تا استان همجوار هرمزگان ۱۰کیلومتر فاصله دارد آب وهوای روستا نسبت به سایر نقاط شهرستان آب وهوایی نسبتا مطلوب دارد شغل اغلب اهالی کشاورزی وتعداد اندکی دامداری وبقیه در مناطق مختلف به کار مشغول می باشند جمعیت روستا طبق اخرین سرشماری ۱۳۸۰نفر می باشد مردمان روستا در پیروزی شکوهمند ایران اسلامی سهم بسزایی داشته اند که ثمره این رشادتها تقدیم ۶شهید ودهها جانباز .یک آزاده می باشد هم اکنون نیز مردمان این خطه در پشتیبانی از مقام عظمای ولایت وپاسداری از حفظ ارزشهای نظام مقدس در همه عرصه ها حضوری فعال وچشمگیر دارند .این روستا دارای جوانانی متعهد ومومن وبسیجی بوده که هم اکنون در قالب بسیج در پایگاه مقاومت به فعالیت مشغول می باشند امکانات موجود در روستا ۱-خانه بهداشت۲-دبستان۳-مدرسه راهنمایی۴-مخابرات ۵-پست بانک ۶-پایگاه مقاومت بسیج۷-پارک
ADMIN بازدید : 159 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام امروز براتون لوگوی متحرک شهدای لاور گزاشتم که میتونید استفاده کنید

http://up.lavarkhasht.ir/up/lavarkhasht/lavarkhasht.ir(shohada).gif

ADMIN بازدید : 190 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)
جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارکه فجر در مورخه 1391/11/12 در دبستان شهید مختاری لاورخشت با حضور شورای اسلامی -دهیاری-مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی وابتدایی-پایگاه مقاومت بسیج برگزار گردید شرح برنامه ها اعلام وهماهنگی لازم در جهت برگزاری جشن باشکوه این ایام الله بعمل آمد

مراسم جشن انقلاب با دعوت از همه اهالی روستا ودانش اموزان مدارس در روز سه شنبه 17بهمن ماه ساعت 14در دبستان شهید مختاری برگزار میگردد که از همه اهالی محترم روستای شهید پرور لاورخشت جهت شرکت در این مراسم باشکوه دعوت بعمل می آید

مراسم غباررویی وتجدید میثاق با آرمانهای شهدای روستا روز پنج شنبه 19بهمن ماه با حضور همه بسیجیان واهالی 

مراسم نورافشانی شب 22بهمن مقابل پایگاه مقاومت ساعت 9شب همراه با بانگ الله اکبر با حضور همه بسیجیان

مراسم راهپیمایی وجشن روز 22بهمن پایگاه مقاومت ساعت 8صبح با حضور همه اهالی وبسیجیان


ADMIN بازدید : 224 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

تيم شهيدراستگو(تيم ستارگان)دربازي اول خودشون با تيم شهيد اكبرنژادتوانستندبا نتيجه۳بر۱تيم شهيد اكبرنژاد را شكست بدهند

تيم شهيدراستگو:۳     تيم شهيداكبرنژاد:۱

ستارگان در بازي دوم خود بايد با تيم شهيد رخشنده بازي كننند شهيد رخشنده در بازي اول خودش با تيم شهيد اكبرنژاد۳بر۰شكست خوردند

عكس تيم ستارگان:

 http://up.lavarkhasht.ir/20130201_160844.jpg

ADMIN بازدید : 113 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

هم زمان با آغاز دهه فجر مسابقات فوتبال در لاورخشت برگزار ميشود كه قرعه كشي شد وهر شش تيم در دوگروه ۳تيمه تقسيم شدند

گروه اول:

شهيدرخشنده

شهيداكبرنژاد

شهيدراستگو

گروه دوم:

شهيداكبري

شهيدمختاري

شهيد تقوي

وبازي هاي فردا هم به صورت زير مي باشد

بازي اول:

شهيداكبرنژاد-شهيدرخشنده

بازي دوم:

شهيداكبري-شهيدمختاري

ADMIN بازدید : 198 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

لاورخشت - شب گذشته دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و محمود صفری فرماندار شهرستان لامرد با حضور در بخش اشکنان درجمع مردم مرکز دهستان کال وشهر اهل به ایراد سخن پرداختند.

دکتر موسوی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل جاده اشکنان به لامرد گفت: امیدواریم با اعتبارات تخصیص یافته هر چه زودتر شاهد اتمام این پروژه راهسازی باشیم.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با برشماری فعالتهای عمومی برای مردم دو شهرستان لامرد و مهر گفت: در دیداری که چند شب گذشته با رییس جمهوری داشتم به جد خواستار تعدیل تعرفه ی برق مردم حوزه انتخابیه شدم که امیدارم با قول مساعد مسئولان شاهد تحقق این وعده باشیم.

دکتر موسوی همچنین با اشاره به معدت دولومیت در بخش اشکنان گفت: در این خصوص استاندار و دیگر مدیران استانی وارد عمل شده اند و برای آغاز این پروژه با یکی از سرمایه داران نیز توافق شده است و در این خصوص هرکدام از افراد بومی بخواهند سرمایه گذاری کنند بسترهای سرمایه گذاری برا ی همه عزیزان فراهم شده است.

منتخب مردم در لامرد در جمع مردم دهستان کال از پیگیری برق شهرک ساخته شده در این روستا خبر داد و گفت: مکاتبات اولیه برای به نتیجه رسیدن این درخواست انجام شده است که با قول مساعد فرماندار و پیگیری های ایشان به نتیجه خواهد رسید.

دکتر موسوی همچنین با اشاره به تحریم های دشمنان در قبال ایران اسلامی نیز گفت: با همت شما مردم و استقامت شما در مقابل ترفندهای دشمنان شاهد به بار نشستن میوه های ارزشمند آن هستیم تا جایی بسیاری از نیازهای امروز کشور توسط دانشکندان جوان در حال تهیه است و نقشه دشمنان و استعمارگران برای انزوای ایران بی نتیجه مانده است.

در این دیدر همچنین محمود صفری فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص نیازهای مردم گفت: مجموعه ای همدل و همکار در حال پیگیری نیازهای مردم هستند و قطعا همیاری شما در دستیابی به این خواسته موثر و مفید خواهد بود.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص ۷۰درصدی اعتبارت دو درصد نفت و گاز به روستاها نیز گفت: شعار محوری توجه به روستاها تحقق یافته است و ما امسال بیش از ۷۹ درصد اعتبارات دو درصد نفت و گاز را برای توسعه روستاها اختصاص دادیم.

در این دیدار امیری بخشدار اشکنان،مسئولان بنیاد مسکن شهرستان،مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاون.کار و رفاه اجتماعی فرماندار و نماینده را همراهی می کردند./224224

سید مهدی احمدی

ADMIN بازدید : 305 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)


http://up.ashkanan.com/000er78/www.jpeg



تاکنون پنج سرمایه گذار داخلی و خارجی  برای استخراج معدن دولومیت روستای لاورخشت اعلام آمادگی کرده اند

مدير عامل سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي فارس گفت: بهره‌برداري از معدن دلوميت جنوب فارس واقع در روستای لاورخشت(بخش اشکنان) شهرستان لامرد به‌زودي با حجمي بالغ بر 2.8 ميليون تن ذخيره معدني، توسط اين سازمان انجام مي‌شود.
مدير عامل سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي فارس گفت: بهره‌برداري از معدن دلوميت جنوب فارس واقع در روستای لاورخشت(بخش اشکنان)شهرستان لامرد به‌زودي با حجمي بالغ بر 2.8 ميليون تن ذخيره معدني، توسط اين سازمان انجام مي‌شود.
محمدهادي منصوري ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين معدن بزرگ ظرفيتي عظيم براي فارس و كشور به‌لحاظ سرمايه‌گذاري و ارز‌آوري محسوب مي‌شود.
او با تصريح اينكه حداقل 10 كارخانه ترابري امكان فعاليت در كنار اين معدن را خواهند داشت، حجم سرمايه‌گذاري پيش‌بيني شده براي بهره‌برداري از اين معدن را بين 50 تا 150 ميليارد تومان اعلام كرد.
منصوري گفت: ماده معدني دولوميت يا همان منيزيم، تامين كننده مواد اوليه بسياري از صنايع مادر و بزرگ محسوب مي‌شود.
او با يادآوري اينكه امروز تمام صنايع فلزي به سمت استفاده از دلوميت متمايل شده‌اند، گفت: منيزيوم در صنايع فولاد، اتومبيل‌سازي، نسوز، نفت و هواپيماسازي و ديگر صنايع قابليت استفاده دارد.
منصوري گفت: پيش‌بيني توليد سالانه 100 هزارتن شمش منيزيوم از اين معدن مي‌شود كه 50 هزار تن از آن به مصرف داخل رسيده و مابقي به‌عنوان مازاد نياز داخل، صادر خواهد شد.
وي با بيان اينكه تاكنون 5 سرمايه‌گذار بزرگ داخلي و خارجي براي سرمايه‌گذاري در صنايع جنبي اين معدن، اعلام تمايل كرده‌اند، گفت: پس از نهايي شدن مذاكرات و در صورت انعقاد قرارداد،‌ رسما نام سرمايه‌گذاران را اعلام مي‌كنيم.
مدير عامل سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي استان فارس تاكيد كرد: تاكنون ايران در زمينه تامين دولوميت و منيزيوم به چين، كره‌جنوبي و هلند وابسته بود كه با راه‌اندازي و بهره‌برداري از اين معدن اميدواريم اتفاقات خوبي در بعد قطع وابستگي‌ها را شاهد باشيم.
منصوري خاطرنشان كرد: اين بزرگترين فعاليتي است كه توسط سازمان همياري شهرداري‌ها در سطح كشور انجام شده است و با توجه به اينكه سهام‌دار اين سازمان به‌عنوان يك نهاد عمومي غير دولتي، شهرداري‌هاي استان هستند، تمام درآمد و سود حاصل از فعاليت‌هاي آن در همين استان هزينه خواهد شد.

ADMIN بازدید : 173 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 

وزير كشور تاريخ ثبت نام نامزدهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا را 26 فروردين ماه سال 92 اعلام كرد.

محمدنجار صبح شنبه 25 آذرماه در حاشيه گردهمايي معاونان سياسي و امنيتي استانداري ها با بيان خبر فوق در جمع خبرنگاران گفت :اين ثبت نام تا تاريخ اول ارديبهشت ماه و به مدت هفت روز انجام خواهد شد .

 وي افزود: همزمان با آن، هيات هاي اجرايي اين انتخابات نيز در فرمانداري هاي سراسر كشور تشكيل مي شود.

وزير كشور  با بيان اين كه دو انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا روز جمعه 24 خردادماه سال آينده به صورت همزمان برگزار خواهد شد، ابراز اميدواري كرد: در اين انتخابات شاهد حضور گسترده ملت ايران باشيم.

وزير كشور همچنين اظهار كرد:‌ همكاران ما در ستاد انتخابات كشور تمهيدات لازم را براي برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا فراهم كرده اند.

محمد نجار ضمن اعلام تاريخ 17 ارديبهشت سال 92 به عنوان زمان آغاز ثبت نام كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري گفت: همزمان با ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، هيات هاي اجرايي اين انتخابات نيز 17 تا 19 ارديبهشت ماه و به مدت سه روز در فرمانداري هاي سراسر كشور تشكيل خواهد شد.

وي همچنين يادآور شد: همزمان با انتخابات 24 خرداد، انتخابات ميان دوره اي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز در چهار حوزه انتخابيه شهرستان هاي دماوند و فيروزكوه در استان تهران، شهر ايلام در استان ايلام، شهرستان تويسركان در استان همدان و شهرستان تنكابن در استان مازندران برگزار خواهد شد.

محمد نجار تصريح كرد: انتخابات ميان دوره اي براي مجلس خبرگان رهبري نيز در دو استان آذربايجان غربي و كهگيلويه و بويراحمد برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام برای شورای اسلامی شهر و روستا:
براساس قانون , داوطلبان شرکت درانتخابات شوراهاي اسلامي لا‌زم نيست ساکن حوزه انتخابيه باشند اما در بيش از يک حوزه نمي‌توانند نامزد شوند و درصورت پيروزي در انتخابات بايد در حوزه انتخابيه خود سکونت کنند .
 از نظر سواد , داوطلبان عضويت در شوراي روستا بايد حداقل سواد خواندن و نوشتن داشته باشند اين شرط براي عضويت در شوراي شهرهاي کمتر ازيک ميليون نفر جمعيت حداقل ديپلم و شهرهاي بيش از يک ميليون نفر جمعيت , حداقل فوق ديپلم اعلا‌م شده است.

مدارک لا‌زم براي ثبت نام از داوطلبان نيز به اين شرح اعلا‌م شده است:

اصل شناسنامه و دو نسخه کپي از همه صفحات آن‌, اصل و کپي کارت مشخص کننده وضعيت خدمت نظام وظيفه براي متولدين سال 1338 به بعد 4 , عکس جديد 3 در 4 و اصل و تصوير مدرک تحصيلي مرتبط.

داوطلبان بايد براي ثبت نام در انتخابات شهرها به فرمانداري ها و براي روستاها و عشاير به بخشداريهاي مربوطه مراجعه کنند .

ADMIN بازدید : 144 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

لاورخشت - حسین صادق‌عابدین استاندار فارس با تشریح دست‌ آوردهای سفر به کشور چین‌، افزود معدن  دولومیت لامرد  مورد توجه سرمایه‌ گذاران چینی قرار گرفته است.

حسین صادق‌عابدین عصر دیروز درجمع خبرنگاران با تشریح دست‌آوردهای سفر به کشور چین‌، افزود: مذاکرات خوبی در چین انجام دادیم و زمینه‌های همکاری را برای سرمایه‌گذاران تشریح کردیم که در مواردی استقبال شد.

وی با تاکید براینکه چینی‌ها آماده سرمایه‌گذاری و فعالیت در زمینه استخراج، فرآوری و تبدیل گنجینه‌های معدنی فارس هستند، اضافه کرد: یکی از معادن مهم دولومیت لامرد است که آن نیز مورد توجه سرمایه‌ گذاران چینی قرار گرفته است. استاندار فارس امتیاز این معدن را در اختیار سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران چینی هم آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این معدن اعلام کرده‌اند،‌ البته اطلاعات ما از این معدن کامل نیست و باید کارشناسان اطلاعات دقیقی را پس از انجام بررسی‌ها ارایه کنند.

صادق‌عابدین با بیان اینکه آینده صنایع خودروسازی در گرو تولید منزیوم خواهد بود،‌ گفت: به سمتی می‌رویم که در آینده برای تولید بدنه هواپیما و موتور خودرو از این فلز استفاده شود، بنابراین معدن دلومیت لامرد، یک معدن بسیار ارزشمند است و امیدواریم طی ماه‌‌های آینده شاهد راه‌اندازی این معدن و شکل‌گیری صنایع متعددی در کنار آن باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه در معدن لامرد ظاهرا سرمایه‌ گذاران ایرانی تمایل به فعالیت دارند، گفت: سرمایه‌گذاران متعددی در ایران از بنیاد تعاون ناجا، سازمان بازنشستگی صنعت نفت و چند سرمایه‌گذار بخش خصوصی، اعلام آمادگی کرده‌اند و طی روزهای آینده شاهد حضور کارشناسانی از بنیاد تعاون خواهیم بود.

استاندار فارس همچنین به تجارب کشور چین در زمینه کشاورزی و امکان استفاده از این تجارب اشاره و تصریح کرد: مذاکراتی در خصوص ایجاد واحدهای تولید لوازم خانگی و خصوصا درب‌های ضد سرقت با سرمایه‌ گذاران انجام شد که در خصوص درب‌های ضد سرقت امیدواریم ظرف یکماه آینده شاهد حضور سرمایه‌گذار مورد نظر در ایران و بررسی شرایط باشیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبسايت لاورخشت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 34,285
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید