loading...
:::سايت سرگرمي تفريحي خبري لاورخشت:::
ADMIN بازدید : 158 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/dlashkanan/Pictures/96/30374509_1236126.jpg

آسمان را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم

ADMIN بازدید : 184 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد خبر داد
کشف مواد مخدر در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: دو کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان لامرد کشف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: کشف مواد مخدر در لامرد

به گزارش لاورخشت دات آی آر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لامرد اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لامرد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور لامرد - مهر به یک خودروی پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

ADMIN بازدید : 182 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

http://up.ashkanan.com/up/ashkananpatogh/1811/di_2NZD.jpg

 

در پی  تمدید حکم حجت الاسلام صفری نمازگزاران جمعه اشکنان با صدور اطلاعیه ای از تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس و اعتماد مقام عظمای ولایت به مردم ولایتمدار بخش اشکنان تقدیر کردند که متن  آن به شرح زیر است:

خبر مسرت بخش و امیدآفرین تمدید سه ساله حکم امام جمعه محترم و بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صفری از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و تداوم خدمت متعهدانه و دلسوزانه این پدر معنوی مردم، در جنوبی ترین نقطه از استان پهناور فارس، تحت زعامت ولی امر مسلیمن جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) هدیه ای ارزشمند به مردم شریف، ولایتمدار و دوستدار روحانیت و مرجعیت در بخش اشکنان بود که پس از راهپیمایی 22 بهمن ماه و خلق حماسه حضور گسترده در این روز الهی و تکرار صحنه هایی زیبا از اوج  وحدت و همدلی به این مردم قدرشناس و ولایتمدار تقدیم شد.

مطمئنا آثار این اعتماد بزرگوارانه که در طول تصدی مسئولیت خطیر امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صفری به وجود آمده است ، همانا ایجاد وحدت و همدلی میان آحاد مردم در سراسر بخش اشکنان وانس و الفت برادرانه در میان نیروهای معتقد و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،پشتوانه ای گران سنگ برای خادمان ملت و مسئولان بزرگوار نظام درپیشبرد اهداف والای نظام اسلامی در همه ابعاد فرهنگی،عمرانی و اجتماعی و پیگیری مطالبات و خواسته های به حق مردم در شهر های و روستاهای بخش اشکنان بوده است که مسئولان عزیز و تیزبین در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس را بر تمدید این حضور پدرانه تشویق کرده است.

لذا ما نمازگزاران جمعه بخش اشکنان بر خود لازم دیدیم که انتخاب مجدد استاد کلام وسخن حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا صفری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم اشکنان را تبریک گفته و از حسن اعتماد شورای محترم سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تقدیر و تشکر نماییم، باشد که بتوانیم با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جمعه در اشکنان باشیم.

سلامتی مقام عظمای ولایت اجماعا صلوت

ADMIN بازدید : 159 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام امروز براتون لوگوی متحرک شهدای لاور گزاشتم که میتونید استفاده کنید

http://up.lavarkhasht.ir/up/lavarkhasht/lavarkhasht.ir(shohada).gif

ADMIN بازدید : 99 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

معافـــیتـهای جــدید سـربــازی

http://up.ashkanan.com/0000000000021/13900819144424.jpg

معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی با اعلام معافیتهای جدید قانون خدمت وظیفه، شرایط معافیت فرزندان مددجویان و ایثارگران را اعلام کرد.
سرهنگ حجت الله واعظی نژاد در گفتگو با  مهر اظهار داشت: در قانون جدید سه مورد معافیت مشمولان ازجمله معافیت مشمولی که همسرش فوت کرده و از او دارای فرزند صغیر بوده تا زمانیکه ازدواج مجدد نکرده است لحاظ شده است. همچنین معافیت مشمولی که همسرش بعد از ازدواج معلول شده و نیازمند مراقبت باشد و معافیت یکی از فرزندان یا یکی از برادران سربازی که در حین خدمت سربازی فوت کرده باشد در قانون جدید اضافه شده است.
 
وی ادامه داد: در مجموع می توان گفت که در قانون جدید یکسری معافیت ها اضافه شده به عبارتی در این قانون دامنه معافیت ها افزایش پیدا کرده است مانند معافیت مدد جویان و معافیت فرزندان ایثارگران که از نظر کمی افزایش داشته است.
 
 معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی  در مورد معافیتهای  مددجویان گفت: در این قانون به منظور حمایت از جامعه معلولان و مددجویان و خانواده هایی که نیازمند حمایت هستند یک سری معافیتها با عنوان معافیت مددجویان پیش بینی شده که شامل این موارد است. معافیت یکی از فرزندان ذکور مادران فاقد شوهر که تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی هستند. معافیت مشمولانی که حداقل یک فرزند معلول دارند.
 
معافیت تنها پسر خانواده های تحت پوشش که دارای سه فرزند دختر یا بیشتر هستند.
 
معافیت مشمولانی که با معلولان اناث دارای معلولیت جسمی- حرکتی ازدواج می کنند که در این مورد به مشمولان پنج سالمعافیت موقت داده می شود و درصورت استمرار ازدواج پس از پنج سال، معافیت موقت تبدیل به معافیت دایم می شود.
 
واعظی نژاد با اشاره به معافیتهای فرزندان ایثارگران تاکید کرد: قانونگذار برای پاسداشت فداکاریها و خدمات ارزشمند ایثارگران دفاع مقدس، یک سری معافیت ها برای فرزندان ایثارگران پیش بینی کرده است. البته این معافیت ها قبلا نیز تحت عنوان عنایات مقام معظم رهبری وجود داشت که سالیانه تمدید می شد ولی در قانون جدید وظیفه عمومی ضمن اینکه این معافیتها دائمی شده افزایش هم یافته است.
 
وی افزود: براساس قانون فرزندان شهدا و جاویدالاثرها از انجام خدمت دوره ضرورت معاف هستند. همچنین به ازای هر 24 ماه آزادگی و هر 25 درصد جانبازی و هر 30 ماه سابقه حضور در جبهه، یک نفر از فرزندان ایثارگران معاف می شود. در صورتی که ایثارگران یاد شده فاقد فرزند ذکور باشند یک نفر از برادران آنها از انجام خدمت سربازی معاف می شود.
 
به گفته معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی، تمامی مشمولان جانباز دارای حداقل 10 درصد جانبازی از انجام خدمت معاف هستند. همچنین یک فرزند خوانده قانونی ذکور جانبازی که صاحب فرزند نمی شود نیز  از انجام خدمت معاف است. مشمولانی که با جانبازان اناث دارای حداقل 25 درصد جانبازی ازدواج کنند به صورت موقت از خدمت معاف می شوند و پس از گذشت پنج سال از استمرار ازدواج از معافیت دائم بهره مند می شوند.

ADMIN بازدید : 153 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

میزان عیدی کارمندان دولت اعلام شد

 

 

http://up.ashkanan.com/0000000000021/88565000.jpg

402هزار تومان باحقوق بهمن ماه واریز می‌شود

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی اعلام کرد: عیدی امسال کارمندان ۴۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که با حقوق بهمن واریز می‌شود.

رحیم ممبینی - معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور - اعلام کرد: عیدی امسال کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری به مبلغ 402 هزار و 500 تومان خواهد بود که همزمان با حقوق بهمن‌ماه به حساب آنان واریز می‌شود.
وی به فارس گفت: میزان عیدی کارمندان بر اساس فرمول و طبق مصوبه دولت و نیز قانون مدیریت خدمات کشوری از حاصل ضرب عدد 805 در ضریب 5 هزار ریالی حقوق به دست می‌آید که رقم ۴ میلیون و ۲۵هزار ریال خواهد بود.

ADMIN بازدید : 509 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ سرود ایران با صدای مجید اخشابی

 

http://dl.iranmoosighi.ir/ahang/1391/11/20/majidakhshabi-iran.jpg

 

 

 

متن این سرود…

 

ای ایران تا نفس دارم عهد دیرین را نشکنم

ای میهن من به پای تو جان شیرین را افکنم

خونین پر کبوتران بر بام تو پر کشان
ای در سایه ات امان، آه ای لاله زار من

ای توفان سرشت تو، شادم با بهشت تو
چون با سرنوشت تو می ماند تبار من

در دل ها جوانه ای، بر لب ها ترانه ای
شوری عاشقانه ای، نقشی جاودانه ای

ای دریای بی کران در جانم فرو بریز
از مستی پیاله ای، از هستی نشانه ای

ای ایران تا جهان باشد نام تو ماند جاودان
ای میهن تا درخشیدی روشن از مهرت آسمان

شادم در آغوش تو، ای خاک آسمانی

دلتنگم با اندوهت، داد از غم نهانی

از خاکت بر می خیزم چون لاله های عاشق
با مهرت می پیوندم ای مرز مهربانی

ای ایران تا نفس دارم عهد دیرین را نشکنم

ای میهن من به پای تو جان شیرین را افکن

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبسايت لاورخشت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 34,289
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید