loading...
:::سايت سرگرمي تفريحي خبري لاورخشت:::
ADMIN بازدید : 105 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

تیم شهید اکبرنژاد(کوش)توانست حریف خودش درفینال جام دهه فجر تیم ستارگان را با نتیجه ۱بر۰شکست دهد وبه مقام اول دست یابد                                                               

تیم ستارگان که توانسته بود در بازی اولش با تیم شهید اکبرنژاد(کوش) را با نتیجه ۳بر۱شکست دهد در بازی رفتش ۱بر ۰شکست خورد

ADMIN بازدید : 190 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)
جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارکه فجر در مورخه 1391/11/12 در دبستان شهید مختاری لاورخشت با حضور شورای اسلامی -دهیاری-مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی وابتدایی-پایگاه مقاومت بسیج برگزار گردید شرح برنامه ها اعلام وهماهنگی لازم در جهت برگزاری جشن باشکوه این ایام الله بعمل آمد

مراسم جشن انقلاب با دعوت از همه اهالی روستا ودانش اموزان مدارس در روز سه شنبه 17بهمن ماه ساعت 14در دبستان شهید مختاری برگزار میگردد که از همه اهالی محترم روستای شهید پرور لاورخشت جهت شرکت در این مراسم باشکوه دعوت بعمل می آید

مراسم غباررویی وتجدید میثاق با آرمانهای شهدای روستا روز پنج شنبه 19بهمن ماه با حضور همه بسیجیان واهالی 

مراسم نورافشانی شب 22بهمن مقابل پایگاه مقاومت ساعت 9شب همراه با بانگ الله اکبر با حضور همه بسیجیان

مراسم راهپیمایی وجشن روز 22بهمن پایگاه مقاومت ساعت 8صبح با حضور همه اهالی وبسیجیان


ADMIN بازدید : 224 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

تيم شهيدراستگو(تيم ستارگان)دربازي اول خودشون با تيم شهيد اكبرنژادتوانستندبا نتيجه۳بر۱تيم شهيد اكبرنژاد را شكست بدهند

تيم شهيدراستگو:۳     تيم شهيداكبرنژاد:۱

ستارگان در بازي دوم خود بايد با تيم شهيد رخشنده بازي كننند شهيد رخشنده در بازي اول خودش با تيم شهيد اكبرنژاد۳بر۰شكست خوردند

عكس تيم ستارگان:

 http://up.lavarkhasht.ir/20130201_160844.jpg

ADMIN بازدید : 103 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

دربازي پر گل بين تيم شهيد اكبري وشهيد مختاري ،شهيد اكبري توانست با نتيجه ۱۲بر۳تيم شهيد مختاري شكست بده

عكس هايي از تيم شهيد مختاري:

 

http://bia2up.ir/do.php?imgf=135983087800071.jpg

ADMIN بازدید : 113 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

هم زمان با آغاز دهه فجر مسابقات فوتبال در لاورخشت برگزار ميشود كه قرعه كشي شد وهر شش تيم در دوگروه ۳تيمه تقسيم شدند

گروه اول:

شهيدرخشنده

شهيداكبرنژاد

شهيدراستگو

گروه دوم:

شهيداكبري

شهيدمختاري

شهيد تقوي

وبازي هاي فردا هم به صورت زير مي باشد

بازي اول:

شهيداكبرنژاد-شهيدرخشنده

بازي دوم:

شهيداكبري-شهيدمختاري

ADMIN بازدید : 90 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

چرا واقعا … .

چرا بچه های دیروز تا بچه های امروز خیـــــلــی فرق داردن، مثلا نحوه برخورداشون، حالت های مو هاشون، تیپ شلواراشون نحوه صحبت کردن با بزرگان و پدر و مادراشون فرق کرده آیا ماها میتونیم این رفتار ها رو تغییر بدیم.

علتش چی باشه

مشکل از تربیت پدر و مادرهاست یا مشکل از دوستان دور و برشونه یا مشکل از امکانات رفاهی و سرگرم کننده اطرافشونه که اونا رو سر در گم کرده آیا این ها از کجا نشعت گرفته میشه آیا مشکل از خود فرزنده یا مشکل از پدر و مادر یا محیط اطراف ؟؟؟

آیا واقعا باید” یه دانش آموز ۱۴-۱۳ ساله برای خودت باید یک موتور شخصی داشته باشه” آیا واقعا این حقّه ؟؟؟ وقتی یک بچه آدم پولدار میره واسه فرزندش به موتور میخره، یه بچه ای که وضع مالی آنچنانی ندارن هم ایراد به موتور میگیره

خب ! این واقعا یه فشار مالی بسیار زیاد بر سر خانواده است

این فکر غلطی نیست ؟

نمیدونم چرااین دور و زمان چشم و هم چشمی خیلی زیاده، حسادت از داشته های دیگران خیلی زیاد شده .

 ”"” به نظر من اگه یه کم از فرهنگ های افراد قدیم استفاده کنیم-فرهنگ شهر نشین ها رو به فرزندانمون نشون ندیم، شاید بتونیم این مشکلات رو تغییر بدیم.

***********

اگه یه کم هم به دین اهمیت بدیم و از بزرگان دین درس بگیریم خیلی خوبه

_______________________________________________________

تا اینجا دوست ندارم به کسی بر خورده باشه

اگر هم به کسی برخورده باشه

شما ببخشید

**

*

ADMIN بازدید : 106 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از حذف موقت پایه دوم راهنمایی در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: آموزش مدرسان پایه اول راهنمایی بعد از ایام نوروز آغاز می‌شود.

به گزارش رجانيوز، ابراهیم سحرخیز، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در سال آینده پایه دوم راهنمایی نداریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال پایه اول راهنمایی نداشتیم و دانش‌آموزان پایه دوم راهنمایی در سال آینده به پایه سوم می‌روند، در سال تحصیلی 93ـ92 پایه دوم راهنمایی نداریم.
وی با بیان اینکه برای دوره راهنمایی کمبود نیروی انسانی وجود ندارد، گفت: معلمان مقطع راهنمایی در تمام پایه‌های این مقطع درس می‌دهند و فقط مختص به یک پایه نیستند؛ به عنوان مثال معلمی درس علوم تدریس می‌کند و ممکن است چند ساعت در پایه دوم و چند ساعت در پایه سوم تدریس کند.
سحرخیز در خصوص وضعیت نیروی انسانی مقطع راهنمایی ادامه داد: به لحاظ نیروی انسانی خانم هیچ مشکلی نداریم و معتقدم تا 10 سال آینده مشکلی وجود ندارد؛ فقط نیروی مرد نیاز داریم که از طریق دانشگاه فرهنگیان پیش‌بینی کردیم و 4 سال آینده اولین فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، به عنوان معلم، وارد سیستم آموزشی می‌شوند.
وی در خصوص دوره‌های آموزش معلمان اول راهنمایی بیان کرد: محتوای اولیه و پیش‌نویس کتاب‌های اول راهنمایی تا عید آماده می‌شود و ما بعد از ایام نوروز، برای مدرسانی که از سراسر کشور دعوت می‌شوند، کلاس‌های آموزشی را ارائه می‌کنیم تا آنها در هر استان، به معلمان آموزش‌های لازم را ارائه دهند.
ADMIN بازدید : 198 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

لاورخشت - شب گذشته دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و محمود صفری فرماندار شهرستان لامرد با حضور در بخش اشکنان درجمع مردم مرکز دهستان کال وشهر اهل به ایراد سخن پرداختند.

دکتر موسوی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل جاده اشکنان به لامرد گفت: امیدواریم با اعتبارات تخصیص یافته هر چه زودتر شاهد اتمام این پروژه راهسازی باشیم.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با برشماری فعالتهای عمومی برای مردم دو شهرستان لامرد و مهر گفت: در دیداری که چند شب گذشته با رییس جمهوری داشتم به جد خواستار تعدیل تعرفه ی برق مردم حوزه انتخابیه شدم که امیدارم با قول مساعد مسئولان شاهد تحقق این وعده باشیم.

دکتر موسوی همچنین با اشاره به معدت دولومیت در بخش اشکنان گفت: در این خصوص استاندار و دیگر مدیران استانی وارد عمل شده اند و برای آغاز این پروژه با یکی از سرمایه داران نیز توافق شده است و در این خصوص هرکدام از افراد بومی بخواهند سرمایه گذاری کنند بسترهای سرمایه گذاری برا ی همه عزیزان فراهم شده است.

منتخب مردم در لامرد در جمع مردم دهستان کال از پیگیری برق شهرک ساخته شده در این روستا خبر داد و گفت: مکاتبات اولیه برای به نتیجه رسیدن این درخواست انجام شده است که با قول مساعد فرماندار و پیگیری های ایشان به نتیجه خواهد رسید.

دکتر موسوی همچنین با اشاره به تحریم های دشمنان در قبال ایران اسلامی نیز گفت: با همت شما مردم و استقامت شما در مقابل ترفندهای دشمنان شاهد به بار نشستن میوه های ارزشمند آن هستیم تا جایی بسیاری از نیازهای امروز کشور توسط دانشکندان جوان در حال تهیه است و نقشه دشمنان و استعمارگران برای انزوای ایران بی نتیجه مانده است.

در این دیدر همچنین محمود صفری فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص نیازهای مردم گفت: مجموعه ای همدل و همکار در حال پیگیری نیازهای مردم هستند و قطعا همیاری شما در دستیابی به این خواسته موثر و مفید خواهد بود.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص ۷۰درصدی اعتبارت دو درصد نفت و گاز به روستاها نیز گفت: شعار محوری توجه به روستاها تحقق یافته است و ما امسال بیش از ۷۹ درصد اعتبارات دو درصد نفت و گاز را برای توسعه روستاها اختصاص دادیم.

در این دیدار امیری بخشدار اشکنان،مسئولان بنیاد مسکن شهرستان،مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاون.کار و رفاه اجتماعی فرماندار و نماینده را همراهی می کردند./224224

سید مهدی احمدی

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبسايت لاورخشت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 34,300
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید