loading...
:::سايت سرگرمي تفريحي خبري لاورخشت:::
ADMIN بازدید : 125 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

لامــــــرود به نقل از فارس - پس از اعلام مدیر ستاد سوخت کشور مبنی بر آخرین مهلت تعویض پلاک موتورسیکلت‌ها تا پایان سال جاری، صف‌های طولانی تعویض پلاک موتورسیکلت‌ها در بلوار شاهد این شهر و جلو یکی از دفاتر پلیس 10+ تشکیل شده است شاید این بار استقبال زودهنگام از این طرح را بتوان به دو دلیل قطع کردن کارت سوخت و عدم ارائه بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها ربط داد.

اما نکته جالب در تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت‌های موجود در لامرد این است که تنها یک دفتر تعویض پلاک پلیس 10+ واقع در بلوار شاهد شهر لامرد این کار انجام می‌دهد و نکته جالب‌تر در این است که از شهرستان‌های مهر و بخش‌های آن نیز به این دفتر مراجعه می‌کنند و فقط چهار کارمند خدمات تعویض پلاک را انجام می‌دهند.

طبق زمان‌بندی اعلام شده، مالکان موتورسیکلت دارای پلاک قدیم که در شهرستان‌های لامرد و مهر و بخش‌های مرکزی این دو شهرستان و بخش‌های اشکنان، علامرودشت، گله‌دار، اسیر و وراوی سکونت دارند می‌توانند فقط روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته به دفتر تعویض پلاک پلیس 10+ بلوار شاهد شهر لامرد مراجعه کنند.

از سوی دیگر راهنمایی و رانندگی لامرد پس از ارائه مدارک مورد نیاز توسط مالکان و بازید از موتورسیکلت‌های پلاک قدیم شهرستان‌های لامرد و مهر در کمترین زمان و جلوگیری از ائتلاف وقت خدمات تعویض پلاک قدیم را در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌دهد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده توسط خبرنگار فارس تاکنون بیش از 200 موتورسیکلت پلاک قدیم را تعویض و پلاک ملی نصب کرده‌اند.

اما به هر حال مشخص نیست چرا فقط باید یک دفتر تعویض پلاک پلیس 10+ در شهر لامرد خدمات تعویض پلاک قدیم موتورسیکلت‌ها در شهرستان‌های لامرد و مهر و بخش‌‌های تابعه انجام دهد.http://www.lamrood.ir/sysnews_img/smalls/Y627.jpg

ADMIN بازدید : 159 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)
 

http://up.ashkanan.com/000000000000klik/1357125147.jpg

استاندار فارس در ادامه سفر خود به شهرستان لامرد، از معادن دولوميت اين شهرستان واقع در روستای لاورخشت بازديد نمود.

 


 به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری فارس در اين بازديد كه معاونين ، نماينده مردم شهرستان هاي لامرد و مهر در مجلس شوراي اسلامي و مديران صنايع استان ، استاندار فارس را همراهي مي كردند، صادق عابدين از نزديك در جريان اكتشاف و بهره برداري از معادن دولوميت شهرستان لامرد قرار گرفت.
 
وي گفت: با توجه به ذخيره و خلوص بالاي دولوميت موجود در شهرستان لامرد، اين منطقه بهترين گزينه براي سرمايه گذاري به خصوص جذب سرمايه گذاران خارجي است.
 
استاندار فارس افزود: بررسي ها نشان داده است كه رگه دولوميت موجود در منطقه لامرد ، حداقل تا سيصد سال آينده مي تواند جوابگوي سرمايه گذاران باشد.
 
گفتني است، دولوميت در تهيه صنايع نسوز ، شيشه و همچنين توليد شمش منيزيم كاربرد زيادي دارد.

ADMIN بازدید : 148 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

زمانی منطقه لارستان و لامرد، به عنوان نقاطی بد آب و هوا و بدون امکانات و به نوعی تبعیدگاه کارمندان دولت و مخالفان حکومت قلمداد می‌شد، اما امروز و بعد از سه دهه به یکی از بهترین مراکز و نقاط کشور برای سرمایه‌گذاری بدل شده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، قرار گرفتن منطقه پارس جنوبی، ایجاد کارخانه سیمان، ساخت منطقه استقرار صنایع انرژی بر و اکنون نیز معادن دولومیت، جنوب و جنوب شرق فارس را به نقطه‌ای طلایی برای سرمایه‌گذاران و مرکز ثقلی برای توسعه صنعتی استان، بدل کرده است. در گذشته اشکنان جزو مناطقی بود که به دلیل خصوصیت‌های آب و هوایی، دسترسی نداشتن به آب شرب شیرین، دوری از مرکز استان، نبود جاده‌های مناسب دسترسی و رونق نداشتن کشاورزی و دامپروری، مهاجرفرست محسوب می‌شد و جوانان و مردان جویای کار این دیار عمدتا به کشورهای حوزه خلیج فارس یا دیگر شهرهای استان فارس یا حتی دیگر استانهای کشور، عزیمت می‌کردند.

 

استاندار فارس در خصوص معادن دولومیت لاورخشت فارس گفت: امروز صنایع مختلف در جهان به سمت استفاده از دولومیت حرکت می‌کنند.

ADMIN بازدید : 90 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 سری جدید جملات پــ نَـ پــ

 

  • به داداشم میگم برو عصای آقاجون رو بیار, میگه آقاجون میخواد بره مگه؟!!! پـَـَـ نَ پـَـَــ میخواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه !
  • ۲ ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟!!! میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!
  • دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !
  • زیر کتری رو روشن کردم قوری رو گذاشتم روش ، مامانم میگه میخوای چایی بخوری ؟!!! گفتم پَ نَ پَ غولش فحش داده میخوام بخار پزش کنم !
  • به دوستم میگم درس خوندی؟ میگه درس امروزو میگی؟ میگم پ نه پ درس دیروزو میگم آخه قراره استاد دیروز بپرسه ازمون
  • رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟!!! پــــ نه پــــ خار داشته باشه…
  • داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای میکنیم اومده میگه جدی حال میده؟!!! میگم پــ نه پــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم!
  • توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟!!! گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !
  •                                 ادامه مطلب ...
ADMIN بازدید : 305 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)


http://up.ashkanan.com/000er78/www.jpeg



تاکنون پنج سرمایه گذار داخلی و خارجی  برای استخراج معدن دولومیت روستای لاورخشت اعلام آمادگی کرده اند

مدير عامل سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي فارس گفت: بهره‌برداري از معدن دلوميت جنوب فارس واقع در روستای لاورخشت(بخش اشکنان) شهرستان لامرد به‌زودي با حجمي بالغ بر 2.8 ميليون تن ذخيره معدني، توسط اين سازمان انجام مي‌شود.
مدير عامل سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي فارس گفت: بهره‌برداري از معدن دلوميت جنوب فارس واقع در روستای لاورخشت(بخش اشکنان)شهرستان لامرد به‌زودي با حجمي بالغ بر 2.8 ميليون تن ذخيره معدني، توسط اين سازمان انجام مي‌شود.
محمدهادي منصوري ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين معدن بزرگ ظرفيتي عظيم براي فارس و كشور به‌لحاظ سرمايه‌گذاري و ارز‌آوري محسوب مي‌شود.
او با تصريح اينكه حداقل 10 كارخانه ترابري امكان فعاليت در كنار اين معدن را خواهند داشت، حجم سرمايه‌گذاري پيش‌بيني شده براي بهره‌برداري از اين معدن را بين 50 تا 150 ميليارد تومان اعلام كرد.
منصوري گفت: ماده معدني دولوميت يا همان منيزيم، تامين كننده مواد اوليه بسياري از صنايع مادر و بزرگ محسوب مي‌شود.
او با يادآوري اينكه امروز تمام صنايع فلزي به سمت استفاده از دلوميت متمايل شده‌اند، گفت: منيزيوم در صنايع فولاد، اتومبيل‌سازي، نسوز، نفت و هواپيماسازي و ديگر صنايع قابليت استفاده دارد.
منصوري گفت: پيش‌بيني توليد سالانه 100 هزارتن شمش منيزيوم از اين معدن مي‌شود كه 50 هزار تن از آن به مصرف داخل رسيده و مابقي به‌عنوان مازاد نياز داخل، صادر خواهد شد.
وي با بيان اينكه تاكنون 5 سرمايه‌گذار بزرگ داخلي و خارجي براي سرمايه‌گذاري در صنايع جنبي اين معدن، اعلام تمايل كرده‌اند، گفت: پس از نهايي شدن مذاكرات و در صورت انعقاد قرارداد،‌ رسما نام سرمايه‌گذاران را اعلام مي‌كنيم.
مدير عامل سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي استان فارس تاكيد كرد: تاكنون ايران در زمينه تامين دولوميت و منيزيوم به چين، كره‌جنوبي و هلند وابسته بود كه با راه‌اندازي و بهره‌برداري از اين معدن اميدواريم اتفاقات خوبي در بعد قطع وابستگي‌ها را شاهد باشيم.
منصوري خاطرنشان كرد: اين بزرگترين فعاليتي است كه توسط سازمان همياري شهرداري‌ها در سطح كشور انجام شده است و با توجه به اينكه سهام‌دار اين سازمان به‌عنوان يك نهاد عمومي غير دولتي، شهرداري‌هاي استان هستند، تمام درآمد و سود حاصل از فعاليت‌هاي آن در همين استان هزينه خواهد شد.

ADMIN بازدید : 162 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
برگزاری مسابقات قرآن منطقه جنوب فارس در لامرد  
 مسابقات قرآنی منطقه جنوب فارس فروردين‌ماه سال آينده در شهرستان لامرد برگزار می‌شود. 

به گزارش لامرد سیتی  به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ششمين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد و كميته ويژه ترويج معارف قرآنی دوشنبه، 4 دی‌ماه در اين شهرستان برگزار شد. 

در اين جلسه، چگونگی برگزاری مسابقات قرآنی منطقه جنوب فارس به‌ميزبانی شهرستان لامرد در فروردين‌ماه سال آينده اعلام شد و مقرر شد تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به تسريع در صدور مجوز موسسه فرهنگی قرآنی كوثر از طريق اداره كل متبوع اقدام و با هماهنگی فرماندار شهرستان جهت حمايت مالی از فعاليت‌های قرآنی در راستای اجرای برنامه‌های كوتاه مدت و بلند مدت با همكاری تعدادی از دستگاه‌های اجرايی برنامه‌ريزی كنند. 
ADMIN بازدید : 124 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
تأیید سوخت بهره برداران بخش کشاورزی لامرد 
در سه ماهه سوم سال 91 ، 695 مورد سوخت مورد نیاز بهره برداران بخش کشاورزی تأیید شده است.
رضا بهادر مسئول واحد مکانیزاسیون مدیریت جهادکشاورزی لامرد اعلام داشت: در سه ماهه سوم سال 91 تعداد 804 تقاضای سوخت از طریق سامانه فرآورده های نفتی به این مدیریت ارسال شده بود که از این تعداد بعد از راستی آزمایی و بازدید میدانی 695 تقاضا مورد تأیید قرار گرفت. از تعداد درخواست تأیید شده 137 مورد چاه پروانه دار ، 172 مورد چاه بدون مجوز، 335 مورد ماشین های کشاورزی ، 35 مورد مرغداری و 16 مورد نیز مربوط به صنایع تبدیلی ، گلخانه و واحدهای دامداری بوده است.
 
                                                     بقیه در ادامه مطلب...
 
ADMIN بازدید : 173 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 

وزير كشور تاريخ ثبت نام نامزدهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا را 26 فروردين ماه سال 92 اعلام كرد.

محمدنجار صبح شنبه 25 آذرماه در حاشيه گردهمايي معاونان سياسي و امنيتي استانداري ها با بيان خبر فوق در جمع خبرنگاران گفت :اين ثبت نام تا تاريخ اول ارديبهشت ماه و به مدت هفت روز انجام خواهد شد .

 وي افزود: همزمان با آن، هيات هاي اجرايي اين انتخابات نيز در فرمانداري هاي سراسر كشور تشكيل مي شود.

وزير كشور  با بيان اين كه دو انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا روز جمعه 24 خردادماه سال آينده به صورت همزمان برگزار خواهد شد، ابراز اميدواري كرد: در اين انتخابات شاهد حضور گسترده ملت ايران باشيم.

وزير كشور همچنين اظهار كرد:‌ همكاران ما در ستاد انتخابات كشور تمهيدات لازم را براي برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا فراهم كرده اند.

محمد نجار ضمن اعلام تاريخ 17 ارديبهشت سال 92 به عنوان زمان آغاز ثبت نام كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري گفت: همزمان با ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، هيات هاي اجرايي اين انتخابات نيز 17 تا 19 ارديبهشت ماه و به مدت سه روز در فرمانداري هاي سراسر كشور تشكيل خواهد شد.

وي همچنين يادآور شد: همزمان با انتخابات 24 خرداد، انتخابات ميان دوره اي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز در چهار حوزه انتخابيه شهرستان هاي دماوند و فيروزكوه در استان تهران، شهر ايلام در استان ايلام، شهرستان تويسركان در استان همدان و شهرستان تنكابن در استان مازندران برگزار خواهد شد.

محمد نجار تصريح كرد: انتخابات ميان دوره اي براي مجلس خبرگان رهبري نيز در دو استان آذربايجان غربي و كهگيلويه و بويراحمد برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام برای شورای اسلامی شهر و روستا:
براساس قانون , داوطلبان شرکت درانتخابات شوراهاي اسلامي لا‌زم نيست ساکن حوزه انتخابيه باشند اما در بيش از يک حوزه نمي‌توانند نامزد شوند و درصورت پيروزي در انتخابات بايد در حوزه انتخابيه خود سکونت کنند .
 از نظر سواد , داوطلبان عضويت در شوراي روستا بايد حداقل سواد خواندن و نوشتن داشته باشند اين شرط براي عضويت در شوراي شهرهاي کمتر ازيک ميليون نفر جمعيت حداقل ديپلم و شهرهاي بيش از يک ميليون نفر جمعيت , حداقل فوق ديپلم اعلا‌م شده است.

مدارک لا‌زم براي ثبت نام از داوطلبان نيز به اين شرح اعلا‌م شده است:

اصل شناسنامه و دو نسخه کپي از همه صفحات آن‌, اصل و کپي کارت مشخص کننده وضعيت خدمت نظام وظيفه براي متولدين سال 1338 به بعد 4 , عکس جديد 3 در 4 و اصل و تصوير مدرک تحصيلي مرتبط.

داوطلبان بايد براي ثبت نام در انتخابات شهرها به فرمانداري ها و براي روستاها و عشاير به بخشداريهاي مربوطه مراجعه کنند .

ADMIN بازدید : 106 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
مقام دوم آموزش وپرورش اشکنان در استان پهناور فارس
اداره آموزش وپرورش منطقه اشکنان رتبه دوم آموزش پرورش استان را از ان خود کرد

حسن حسن پور رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: با توجه فعالیتهای بسیار خوب آموزشی و فنی حرفه ای در آموزش وپرورش اشکنان این اداره توانست پس از آموزش وپرورش عشایری مقام دوم مناطق آموزش پرورش استان فارس را از آن خود کند.
ADMIN بازدید : 144 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

لاورخشت - حسین صادق‌عابدین استاندار فارس با تشریح دست‌ آوردهای سفر به کشور چین‌، افزود معدن  دولومیت لامرد  مورد توجه سرمایه‌ گذاران چینی قرار گرفته است.

حسین صادق‌عابدین عصر دیروز درجمع خبرنگاران با تشریح دست‌آوردهای سفر به کشور چین‌، افزود: مذاکرات خوبی در چین انجام دادیم و زمینه‌های همکاری را برای سرمایه‌گذاران تشریح کردیم که در مواردی استقبال شد.

وی با تاکید براینکه چینی‌ها آماده سرمایه‌گذاری و فعالیت در زمینه استخراج، فرآوری و تبدیل گنجینه‌های معدنی فارس هستند، اضافه کرد: یکی از معادن مهم دولومیت لامرد است که آن نیز مورد توجه سرمایه‌ گذاران چینی قرار گرفته است. استاندار فارس امتیاز این معدن را در اختیار سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران چینی هم آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این معدن اعلام کرده‌اند،‌ البته اطلاعات ما از این معدن کامل نیست و باید کارشناسان اطلاعات دقیقی را پس از انجام بررسی‌ها ارایه کنند.

صادق‌عابدین با بیان اینکه آینده صنایع خودروسازی در گرو تولید منزیوم خواهد بود،‌ گفت: به سمتی می‌رویم که در آینده برای تولید بدنه هواپیما و موتور خودرو از این فلز استفاده شود، بنابراین معدن دلومیت لامرد، یک معدن بسیار ارزشمند است و امیدواریم طی ماه‌‌های آینده شاهد راه‌اندازی این معدن و شکل‌گیری صنایع متعددی در کنار آن باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه در معدن لامرد ظاهرا سرمایه‌ گذاران ایرانی تمایل به فعالیت دارند، گفت: سرمایه‌گذاران متعددی در ایران از بنیاد تعاون ناجا، سازمان بازنشستگی صنعت نفت و چند سرمایه‌گذار بخش خصوصی، اعلام آمادگی کرده‌اند و طی روزهای آینده شاهد حضور کارشناسانی از بنیاد تعاون خواهیم بود.

استاندار فارس همچنین به تجارب کشور چین در زمینه کشاورزی و امکان استفاده از این تجارب اشاره و تصریح کرد: مذاکراتی در خصوص ایجاد واحدهای تولید لوازم خانگی و خصوصا درب‌های ضد سرقت با سرمایه‌ گذاران انجام شد که در خصوص درب‌های ضد سرقت امیدواریم ظرف یکماه آینده شاهد حضور سرمایه‌گذار مورد نظر در ایران و بررسی شرایط باشیم.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبسايت لاورخشت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 34,291
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید